Yvonne Kroonenberg – Een echte man (makkelijk lezen)

geplaatst in: Recensie | 0
Yvonne Kroonenberg – Een echte man (makkelijk lezen)

In Een echte man staan zeven verhalen over ... mannen! Aardige mannen, vervelende mannen, saaie of stoere mannen. Mannen met een snor. Mannen die liever klussen en weinig praten. Een echte man gaat ook over vrouwen. Over vrouwen die soms denken: Kan ik hem nog ruilen?

Informatie
Schrijver: Yvonne Kroonenberg
Titel: Een echte man
Uitgeverij: Eenvoudig Communiceren
Jaartal: 2007
Bladzijden: 60
Genre: zonder genre
Leeftijd: 18+

Wanneer heb ik dit boek gelezen?
Boek gelezen: vanaf 12 februari 2015
Mijn mening:

Over dit boek

Ik heb sinds kort sjans.
Mannen kijken ineens vaker naar me.
Daar ben ik verbaasd over.
Want mannen letten meestal niet op mij.
Ze vinden mij niet echt lelijk.
Maar ik zie dat ze liever even wachten.
Totdat ze misschien een andere vrouw tegenkomen.
Eén die mooier is.
Of leuker.

Ik ben geen toppertje.
Mannen hebben niet om mij gevochten.
Ze stonden voor mij niet in de rij.
Nooit had ik de keuze uit meer dan één man.
Maar nu is het zover.
Twee mannen willen met me uit.

‘Leuk!’ zeggen vriendinnen.
Maar ik ben niet blij.
Ik heb al een man.
Hij werkt in het buitenland.
En hij is vaak niet thuis.
Toch wil ik geen ander.

In dit boek staan een aantal korte verhalen. Als ik het me goed herinner vonden mijn leesclubleden dit wel een grappig boek.

Ik heb dit boek in vanaf half februari 2015 gelezen met mijn leesclub Makkelijk Lezen in de bibliotheek van Schiedam.


Deze blogpost heb ik in 2019 toegevoegd en met terugwerkende kracht geplaatst naar de maand waarin ik dit boek heb gelezen. Zo krijg ik een mooi overzicht van alle boeken die ik sinds 2005 (het jaar waarin ik met bloggen begon) heb gelezen.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Geef een reactie

Onzinreacties en spam worden natuurlijk niet geplaatst...

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.